A PLAYMOBIL márkát is magába foglaló Brandstätter Csoport 2020-ban egy új tartalomstartégiával rukkolt elő. Felismerve, hogy az új digitális formátumok és a nemzetközi üzleti partnerségek jelentősen növelik a fogyasztók márkaélményét, egy új, és a nemzetközi piacon is versenyképesebb üzleti modellre állnak át.
A csoport célja a jövő útjának az előkészítése olyan új témák és digitális megoldások által, amik a PLAYMOBIL-t hosszú távú társsá teszik a gyerekeke számára. Az innovációk kiterjednek a klasszikus játékokra, valamint az új digitális és licence témákra is. Különös figyelmet fordítanak a cég olyan eredeti márkáira, mint a Novelmore és az EverDreamerz, amik az új üzleti együttműködéseknek köszönhetően egy jóval sokoldalúbb játékélményt nyújtanak a gyerekeknek.
A PLAYMOBIL franchise márkává alakul
A csoport 2019-ben Global Brand Activation (GBA) névvel új vállalatot alapított a PLAYMOBIL nemzetközi terjesztésének engedélyeztetésére. A klasszikus licenszeken túl a PLAYMOBIL rajongók különleges promóciókra és élő eseményekre is számíthatnak. A Novelmore lovagjáték témával pedig egy új franchise korszakba lép a vállalatcsoport.
Novelmore sorozat a TV-ben
A sikeres termékindítást követően 2019 augusztusában a Novelmore a TOGGO TV-vel együttműködve több országban elindította a témára épülő mesefilmsorozatát, amit a gyerekek kitörő örömmel fogadtak. Olyan sikeres lett a televíziós megjelenés, hogy az elkövetkező években a Cartoon Network csatornán is megjelenik majd Magyarországon is.
Az akciódús sorozat a későbbiekben egy kidolgozott CGI-animációs formában folytatódik a TOGGO-n, a SUPER RTL-en, és a kanadai családi csatornán 2020 őszétől. A tárgyalások folyamatban vannak más nemzetközi műsorszolgáltatókkal és platformokkal is.
PLAYMOBIL a YoutTube-on
A PLAYMOBIL ezenkívül tovább bővíti jelenlétét a YouTube-on is. A PLAYMO High segítségével a vállalat az első stop-motion sorozatát kilenc nyelven hozta létre erre a platformra. Az EverDreamerz témához például rövidebb tartalmakat terveznek az animációs klipektől, a játék témáján át egészen a karalterek bemutatásáig vagy a dobozos videókig. Az új digitális tartalmak lehetőséget teremtenek a rajongóknak, hogy elmerüljenek az animációs filmsorozatok egész kozmoszában.
A PLAYMOBIL 2020-as újdonságai
A Spielwarenmesse kiállításon a PLAYMOBIL 188 új termékét mutatta be. A sikeres licenceket pedig 3 új témával erősítik különböző korosztályú gyerekeknek.
A HEIDI számára két új mesesorozat indul a PLAYMOBIL-lal karöltve, amit 2020 tavaszán és őszén mutatnak be különféle gyerekcsatornákon.
De a felnőttekről sem feledkezik meg a vállalat, a SCOOBY-DOO és a Vissza a jövőbe című filmek is folytatódnak.
Az Everdreamerz segítségével a PLAYMOBIL egy egészen új, történet alapú unboxing és gyűjtő koncepcióval is előrukkol, és a tavalyi ígéretes bevezetést követően a Novelmore lovagok világát bemutató készleteket is bővítik.
kiegészítik továbbá az olyan népszerű szettek témáit is, mint az Állatkerti Kaland, a Beach Hotel vagy a Hercegnő Kastély. A PLAYMOBIL fejlesztéseivel minden célcsoporthoz, korosztályhoz és költségvetéshez tud a jövőben megfelelő játékélményt kínálni.